ASOCIACIÓN PARA A REPATRIACIÓN DO MOSAICO ROMANO DE PANXÓN

Asociación para a Repatriación do Mosaico Romano de Panxón

A misión desta Asociación é conseguir fondos suficientes (58.000 EUR) para repatriar, dende Nova York, o Mosaico de Panxón, e ceder o mesmo (en doazón ou préstamo), a aquela institución da provincia de Pontevedra que mellor garantise a exhibición pública da peza, así coma súa conservación en condicións museísticas, e a difusión da romanización do Val Miñor.

A data do 8 de novembro de 2021, levamos recadados 9.500 Euros. Coa xenerosa achega de 40.000 Euros comprometida polo Consello de Nigrán (aprobada en pleno do 25 de outubro e suxeita a firma de convenio de colaboración), SÓ QUEDARÍA RECADAR 8.500 EUR para lograr o obxectivo. PARTICIPA!

Historia e Misión

O Mosaico Romano de Panxón é unha peza arqueolóxica extraordinaria do século III d. C., única representación do xénero musivario cun tema mariño na contorna metropolitana de Vigo, cun incalculable valor histórico.

Quen somos

Os promotores desta iniciativa, socios fundadores da Asociación, son persoas oriúndas ou intimamente relacionadas co Val Miñor, profesionais de recoñecido prestixio en diversos campos

Dona agora

Convértete ti tamén en peza clave desta operación de repatriación. Tesela a tesela, entre todos o conseguiremos!

Ademais, podes entrar ao sorteo dunha VIAXE A NOVA YORK para 2 PERSOAS*!

Manterse en contacto

Correo electrónico: asociacionmosaicopanxon@gmail.com

Contacto telefónico (WHATSAPP):

* Bases en español aquí, na nosa web, e depositadas ante notario.